Thursday, October 1, 2009

Away....



Hollla....
By the time this post is published, I'll be away... Off to another continent...
Please pray 4 a safe and smooth journey...
InsyaAllah will hit the blog, once m back, n ok...

For the time being, m gonna miss all my sayangs, my cats (sweetie, baby, bulat n notty) , my 'farm' yang tidak sepertinya, pakli, FB, twitter, my bed, and the list goes on & on... And most important, my better half...

U guys take care n jgn notty-notty...

ps : Aygggggggg... Jangan lupa janji taw... Hari2 kena sms apa jadi dkt 'Sekar' ok, bukan result EPL taw... hehhehe..... pas 2 pesan dkt Sweetie, jgn jadi bohjan jer, dok diam2 dkt umah masa kakak xde...

5 comments:

S-a-B-r-I-n-A said...

EB, thanks ye "promote" Gulf Air. Ihiks. Tapi kalau ada apa2 masalah jgn lak marah kita. Marah arabs takpe. Kih kih kih. Enjoy your stay in Bahrain. Nasib baik satu hari je kat Bahrain tau, kalau more than that, mesti dah kirim macam2 dari sana. Hehehe

Edzlin said...

wah...siap pesan cite sekar lg...

have a save journey kak amy

adenium said...

have a save journey emy....nak FM..hahahaha...tak malu sungguh..heheh

Syukri R said...

sekar....

Amiha Ayu said...

take care kak amy..safe journey!