Wednesday, March 26, 2008

Follow your Dream


Disclaimer :
This post is dedicated to My Dear cousin... No name mentioned, but u know who u are...
The rest, may proceed reading, but i won't be responsible of any mentol yang pecah... hehhhe... Ada relationship ker??? Motiffff...


My dear cousin,
1stly, I'd like to say 'Congratulations' for getting the offer...


If I were you, aku terima je offer 2... Bukan senang taw orang nk offer, keje Gomen lagi... Sah-sah future nko terjamin... Lgpun, skg ni nko pun keje gomen, so u should know better la...

Another thing, this had been your dreams dari kecik lg... Kt kan membesar bersama (mmg 'besar' pun hehheh), so i know how much u wanted this in your life... True enough, our family may not like the idea, (even kalu Abah still ada he might feel the same way too)... Bukanla aku nk nko membelakangkan family, tp its your dreams my dear... Go for it la... Kalau Wak kesayangan aku 2 (mak nko la) bagi lampu ijo, apa lagi... Yang penting restu Ibu kn...

Lagipun, bukannya nko memilih profession yang 'berdosa' pun... I don't think its wrong... Its juz the matter that none of our family terlibat in this field, professionally... Itew jer... Kalu ada pun, sekadar untuk suka2... wlaupun semua dikurniakan dengan bakat (except for me la)...
Well, nko ada bakat la.. Xperlu nko persiakan ok (ya ampun! ayat x bley blah sgt)...

Pada aku, xde slahnya kalu nko terima je offer ni... Aku rasa selama ni pun, nko dah byk think about others, n other family member's opinion, its high time for you to think about yourself, your dreams & your future!


Nevertheless, aku pun x taw apa actually detail offer nko ni... But it seemed good for me... Tell me more about it ok...


Sorryla, aku terpaksa post this in my personal blog... Nko gak yg x bagi aku masuk dalam blog family kn... Lgpun, its my blog, my say, aku lebih free nk luahkan apa yg aku rasa...


So, think about it la... Don't blow your chance of a lifetime... Lgpun, kalu x try mana kt nk taw kn.. They might support u... InsyaAllah... Especially the G2's la... G1 aku x berani nk kata la...

Mungkin peluang akan datang lagi... Tapi kita xtaw biler... Lgpun umo kt makin lama bukan makin muda... So think about it... If you decide to accept it, i'll support u all the way... & vice versa...

Sorry if this post had made you uncomfortable... I was just letting out my feelings... lalallaa....


Just remember :
yourself, your dreams & your future!!!!

-enough said-

0 comments: