Sunday, March 23, 2008

Happy Birthday, Belated & Be-earlied

I'd like to dedicate this post to all individuals involved in the 'surprised birthday ceremony' for Adam, Lyn & Myself...

I really thought the cake was for Adam as it was his birthday yesterday... But I was saying 2 myself, why la dorg nk buat surprise n didn't tell me about it... Then, masa nyanyi the birthday song, Ray mentioned my name n Lyn's too, along with Adam... N I was like so startled n I went like OMG! OMG!... Guys....

You guys really made me felt so astonished n flattered n very the terharu ok... OK! I guest the surprised really works... Patut la tetiba Fara n Saf m.i.a...

Thank you very much guys... from the bottom of my heart...


Thanx for the cake...


My ever dearest family... Thanx a lot guys...


Both of u are so... behind all this surprise rite...


The Chantekkerr Gurlzs....
Lolly...
Sampai hati lilo membuat onar kepada kami dengan tidak menghadirkan dirimu itew...
Owh tidakkkk.....


Fara... Thanx for sponsoring half of the cake...


Saffy... Your top n my skirt are like inter-connected...


Naddy darlink... Motiff balik awal...


Lynny... I love this pose...
So chumell ok...


N gurlzs... What on earth do u think u are doing???


Oh! Lelaki...


'Propaganda pilihanraya syndrome'

11 comments:

Farazila said...

ala..kak emi nie...
sesekali lilo buat onar..apa salahnya...
tersa gak nk menghilangkan diri..
eceh...
hahahhaha....
next tyme lilo sure ada punyer...

Lina said...

WHAT'S THE LAST PIC ALL ABOUT?
hahahha. aww, bestnya! jealous seh.

Fara A. said...

hey kak amy.
its my pleasure.
nthing pon la.
sorry kek tu kecik sgtt :)
hee.
sbb i fikir kek DFC pon ade bnyk sgt.
if u nak mkn kek tu,
dtg la my hs :)
ade lg tauu! :D

i love you kak amy! mwaaaaaaaaahx

p/s : gamba last tu i kenal sgt sapa dua org tu. ish sorg tu dah bergelar tun and sorg lg tu wartawan :D

♥Syamelia♥ said...

lolly...
len kali jgn wat onar taw... kali je leh excuse...

lina rd...
the last pic is about 'propaganda YB & TUN'... ktorg cuma rakyat jelata jer...

dibby...
its ok la...
ada bday bash celebration 2 pun really flatters me taw...
i was really surprised...
mmg pun cake dfc byk gils...

i love u 2...... mwahhhhhs....
thx again...

Lyn Yusoff said...

mmg best sgt ari tuh. actually tak puas sgt. next time kita g karaoke lagi ok. this time Lilo kena join.. jgn takde..
lilo ni.. wat onar plak.. mmg nak kena gigit....

Anonymous said...

huhu kak amyyyyyy!!!
mishyew!!!
happenning glerszzz...
anniversary niyh...
sowi laa sgt xdpt join u guyz...
huhuhuhu....

Adam Arjuna said...

But Anyhow, thanks a lot guys for making my day so wonderful...
mmg happening sgt and susah nak lupa moment cam ni..

ermm...
jom koroke this weekend nak tak..??

hehehe..

Fara A. said...

ehe xsngka lilo ade curang :D
ehhe =)

karouke lg? jm tp fara x nyanyi la. tgk je korg nyanyi! :D

♥Syamelia♥ said...

myra...
mish u 2...
rugi myra x join...
nxt tyme join taw....

adam...
kalu xde plan apa salahnya...

fara...
kalu join harussler u kene nyanyi...
this tyme no duet2 ok...

Anonymous said...

conspiracy teory ek?

awas

hehheheh

♥Syamelia♥ said...

mana ada conspiracy?

its all propa jer...