Tuesday, May 27, 2008

Nightmare

Last nite I dreamed that I jumpa 'hanfantufu'...
So scary, I screamed... And I actually screamed in my sleep... Tiga kali ok... Then Abg Sham woke me up, asked me y? I said I dreamed of that thing, then he asked me 2 mengucap...
He said the way I jerit was the same for those times... Mesti mimpi yang sama kan... Not to say sama, but sort of the same 'concept'... Aiyoo mimpi pin ada concept ker...
Then, I woke up late in the morning, n my neck is so painfull...
Now, I'm kinda trauma when I think about it...

ps: I did wash my feet ok... Tp maybe x sempat baca doa kot...

8 comments:

Fara A. said...

omg kak amy!
yeke?
takpe takpe,
insyallah okay.
u bca ayat kursi and 3 qul before tdo k? :)

Anonymous said...

sounds so scary seh..
tkpa, mimpi ker kan?
permainan tidur. relax okay.
yeah, like what fara said, baca doa sebelum tidur and basuh kaki.. relax your mind too.. (:

[Lina RD]

♥Syamelia♥ said...

fara n lina,
thx 4 yr concern...
well i hope its just a permainan tido...
insya, i'll make sure to finish my doa 1st before lying down, or else, i'll surely doze off...

mwahhhs

Anonymous said...

syamelia...

basuh kaki?
very the...mak ajibah abun nya tradisi ok

more islamic [afdal] if you amik air sembahyang

or kalau u cuti
buatlah apa yg ustazah fara suwoh tu

wara wirik wara wirik

secara saintifiknya
badan u terlalu penat
and your mind not in peace
sbb tu minda terganggu dgn permainan mimpi.

[r][a][y]

Farazila said...

isk..isk.isk.
kak emi nie...
lain kali tidur igt muka lilo..
br xde mimpi hanfan tufu..
hahahha

Lyn Yusoff said...

aiyoo dear.. cian kt u..
permainan tido kan..
tul kata ray n fara tuh..
ape2 pun sblm tido, amik wudu' dulu. then baca ayat kursi n 3 qul.. insyaAllah takde ape2 ok..

Anonymous said...

aiyooo motif sgt kn ray pnggl I ustazah fara?
ustzah ke? lulus mana? pakai tudung ke? hahahahhahahaha

Btul lilo. ingt la muka VIDs pompuan ni. sure takkan mimpi hanfantufu.
btulllll :)

[fara]

♥Syamelia♥ said...

dato' dr ray kamsah,
mak ajibah abun 2 sapa?
yr neighbor ker?
probably i was a little tired kot, both physically n mentally...

mau x? hr2 dok lepak pakli jer...

girls,
sure kalu i igt muka u guys, i tido lena, haruss 'kesiangan' kan...

btw,
thx 4 u yr concern...
love all of u
mwahhhs...